Goki hlavolam a kostky farma
Goki hlavolam a kostky farma

Goki hlavolam a kostky farma

od 238 Kč
Dřevěná hračka - Dřevěná mozaika Farma. Tato mozailka jsou vlastně rozličné geometrické tvary v rozmanitých barvách uložených do dřevěného rámu. Zvláštností u této didaktické hry jsou oblouky a zvířátka, které významně rozšiřují možnost použití při stavěních různých věží či zvířecích domečků. S touto mozaikou je možné si vyhrát dvěma způsoby – pokud ji chcete využít jako hlavolam, stačí z dřevěného rámu vysypat všechny kostky a seskládat je jako…
Amirashop.cz
Za dopravu 75 Kč Skladem
238 Kč
Za dopravu 75 Kč Skladem
238 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Goki hlavolam a kostky farma
Výrobce: Goki
Minimální cena: 238 Kč
Maximální cena: 574 Kč
Ušetříte až: 336 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dřevěná hračka - Dřevěná mozaika Farma. Tato mozailka jsou vlastně rozličné geometrické tvary v rozmanitých barvách uložených do dřevěného rámu. Zvláštností u této didaktické hry jsou oblouky a zvířátka, které významně rozšiřují možnost použití při stavěních různých věží či zvířecích domečků. S touto mozaikou je možné si vyhrát dvěma způsoby – pokud ji chcete využít jako hlavolam, stačí z dřevěného rámu vysypat všechny kostky a seskládat je jako puzzle znovu do rámu a to tak, aby žádná nezbyla. Druhou možností je pak kostky použít na stavění mimo základní desku to zcela dle vlastní fantazie.   Hlavolamy mozaikového typu jsou skvělé hračky pro malé i velké, neboť trénují a podporují přemýšlení nad různými variantami použití jednotlivých kostek, představivost při skládání, logiku a trpělivost.   Mozaika je vyrobena ze dřeva. Použité barvy jsou nezávadné. Skládá se ze 43 dílů. Rozměr dřevěného rámu je 30x30cm. Vhodné pro děti od 3 let.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.