Celkové hodnocení
3.8 Komfort nakupování
3.1 Zákaznický servis
3.8 Včasné dodání
39 uživatelských recenzí
Pobočky
- výdejní místo - centrální sklad: České Budějovice, Rudolfovská 204, 37001
- Elektro Outlet - prodejna: České Budějovice, Vrbenská 23, 37001
- kontaktní a výdejní místo levneELEKTRO.cz: Brno, Mariánské náměstí 617/1, 61700
- kontaktní a výdejní místo levneELEKTRO.cz: Praha 7 - Holešovice, Na Maninách 876/7, 17000
- kontaktní a výdejní místo levneELEKTRO.cz: Ostrava - Mariánské Hory, 28. Října 285/250, 70900
Uživatelské recenze Levneelektro.cz
Mirek
- Vše proběhlo naprosto bez problémů dle domluvy.
- Nic
Nebyl to první nákup u této firmy. Vše bylo vždy OK. Nevím jakou kdo máte zkušenost, ale má zkušenost je kladná a proto Levneelektro.cz doporučuji.
- Vše proběhlo naprosto bez problémů dle domluvy.
- Nic
Jarmila
všechno proběhlo v pořádku podle dohody
Nežvanil
- Jsou to žvanilové
- Hloupí žvanilové to jsou
Stačí si přečíst jejich cenzurovanou stránku s briskním výmazem záporného hodnocení > http://www.zbozi.cz/hodnoceni-obchodu/5070?hodnoceni=46
- Jsou to žvanilové
- Hloupí žvanilové to jsou
Aleš Lundák
- Původně se koupě zdála dobrá... Ale pokud pekárna přestane péct už po necelém roce, a nelze ji reklamovat, pak se mi zdá, že to dobrej kauf rozhodně nebyl!!!!
- Reklamované zboží servis ani nerozbalil a odeslal zpět!!!! Nelze se dovolat na reklamační linku, po 30 minutách jsem to vzdal. Jalový kecy v mailové komunikaci si můžu přečíst kdekoliv jinde.
Podvodníci - rychle prodat, ale pak "po nás potopa"...
- Původně se koupě zdála dobrá... Ale pokud pekárna přestane péct už po necelém roce, a nelze ji reklamovat, pak se mi zdá, že to dobrej kauf rozhodně nebyl!!!!
- Reklamované zboží servis ani nerozbalil a odeslal zpět!!!! Nelze se dovolat na reklamační linku, po 30 minutách jsem to vzdal. Jalový kecy v mailové komunikaci si můžu přečíst kdekoliv jinde.
rakman
- Nízké ceny, rychlé dodání zboží, shoda objednaného produktu s popisem a dodaným zbožím
- nic
Doporučuji, nekupuji z tohoto e-shopu poprvé a nemám problém, narozdíl od idiotů, kteří zde řeší své emoce, a přitom nejsou schopni používat internet a využívat jeho možnosti...
- Nízké ceny, rychlé dodání zboží, shoda objednaného produktu s popisem a dodaným zbožím
- nic
Neznámý
- Dodáno zboží, které nebylo vůbec objednáno. Místo zboží, které jsme objednali bylo doručeno jiné.
Katastrofa
- Dodáno zboží, které nebylo vůbec objednáno. Místo zboží, které jsme objednali bylo doručeno jiné.
Nespokojený
- NIC !!!
- Viz. část výpisů z mejl-koreponce: 1.Dobrý den a děkuji za sdělení,které jsem čekal od včerejšího zjištění. Zachtělo se mi, k mé škodě, vyzkoušet jiný e-Shop na základě inspirace Rosáka v TV shotu; pokud bych se obrátil opět na osvědčené Alzu ,Electro World či Mall (a bez "meteleskublesku" unikátního GOPAY syst.), už jsem měl TV doma (UE22 F5400 mají ještě skladem ve stejné ceně i s dopravou zdarma). Po včerejším zjištění jsem si vybral méně komfortní verzi a když už mám u vás od 22.10. peníze, volím alternativu SAMSUNG UE22F5000 bez WiFi (viz. Příloha) a pojedu na kabelový modem (snad výrobce neopomenul kabelovou konektorovou zdířku). Rozdíl v ceně mi vraťte na účet 108016135/0300- očekávám bezprůtahovou akci jak v zaslání TV (v originál balení, tj.nikým nevrácený TV), tak i zbylou rozdílovou finanční částku. Pokud mnou vybraná alternativa TV již není dostupná, objednávku zneplatněte a plnou fin.částku zašlete obratem na uvedený účet, abych si mohl žádaný typ objednat u osvědčeného e-Shopu. 2.Vážený zákazníku, omlouváme se za vzniklé komplikace. K výrobkům Samsung se záruční listy nevystavují. Jako záruční list slouží prodejní doklad. 3.Dobrý den, děkuji za svéráznou omluvu, slovenští Celníci to "vaše" snad uznají. K tomu jen následující- Např. v Okay vystaví a přiloží Záruční list k zásilce a navíc mají přílohu v českém překladu k Manuálu -viz.dole(http://www.okay.cz/samsung-ue22f5000-22/ , aby se neznalý člověk dostal do e-Manuálu. Když jsem jim poreferoval o vašich praktikách- převod peněz způsobem "meteleskublesku" s následným potvrzením, že má jeden počkat 8 pracovních dnů (bez jeho neprodlené rezervace k vázanému obnosu (obnos je denně bezpracně úročen vč. So,Ne a Sv), pak objednaný výrobek není....; stručně a jasně,u mne jste pološmejdi !! S pozdravem - Nespokojený exzákazník
Dle mého názoru jsou to "pološmejdi" !!!
- NIC !!!
- Viz. část výpisů z mejl-koreponce: 1.Dobrý den a děkuji za sdělení,které jsem čekal od včerejšího zjištění. Zachtělo se mi, k mé škodě, vyzkoušet jiný e-Shop na základě inspirace Rosáka v TV shotu; pokud bych se obrátil opět na osvědčené Alzu ,Electro World či Mall (a bez "meteleskublesku" unikátního GOPAY syst.), už jsem měl TV doma (UE22 F5400 mají ještě skladem ve stejné ceně i s dopravou zdarma). Po včerejším zjištění jsem si vybral méně komfortní verzi a když už mám u vás od 22.10. peníze, volím alternativu SAMSUNG UE22F5000 bez WiFi (viz. Příloha) a pojedu na kabelový modem (snad výrobce neopomenul kabelovou konektorovou zdířku). Rozdíl v ceně mi vraťte na účet 108016135/0300- očekávám bezprůtahovou akci jak v zaslání TV (v originál balení, tj.nikým nevrácený TV), tak i zbylou rozdílovou finanční částku. Pokud mnou vybraná alternativa TV již není dostupná, objednávku zneplatněte a plnou fin.částku zašlete obratem na uvedený účet, abych si mohl žádaný typ objednat u osvědčeného e-Shopu. 2.Vážený zákazníku, omlouváme se za vzniklé komplikace. K výrobkům Samsung se záruční listy nevystavují. Jako záruční list slouží prodejní doklad. 3.Dobrý den, děkuji za svéráznou omluvu, slovenští Celníci to "vaše" snad uznají. K tomu jen následující- Např. v Okay vystaví a přiloží Záruční list k zásilce a navíc mají přílohu v českém překladu k Manuálu -viz.dole(http://www.okay.cz/samsung-ue22f5000-22/ , aby se neznalý člověk dostal do e-Manuálu. Když jsem jim poreferoval o vašich praktikách- převod peněz způsobem "meteleskublesku" s následným potvrzením, že má jeden počkat 8 pracovních dnů (bez jeho neprodlené rezervace k vázanému obnosu (obnos je denně bezpracně úročen vč. So,Ne a Sv), pak objednaný výrobek není....; stručně a jasně,u mne jste pološmejdi !! S pozdravem - Nespokojený exzákazník
Neznámý
- Hrozný přístup arogantní slečny, co vyřizuje e-maily. Reklamace samozřejmě zamítnuta - po 6 týdnech mechanická závada na vysavači skoro za 13 tisíc. Odpověď na dotaz, kdo výrobek opravuje od slečny byl poprvé odkaz na blog na internetu o tomto výrobku a podruhé odpověděla, že dodavatele podle zákona nesdělují - otřesný přístup. Neodpovědí, jaký servis reklamaci zamítl - zřejmě žádnou síť nemají -
NEKUPOVAT výrobky iRobotu, nemají k nim zřejmě servis ani náhradní díly.
- Hrozný přístup arogantní slečny, co vyřizuje e-maily. Reklamace samozřejmě zamítnuta - po 6 týdnech mechanická závada na vysavači skoro za 13 tisíc. Odpověď na dotaz, kdo výrobek opravuje od slečny byl poprvé odkaz na blog na internetu o tomto výrobku a podruhé odpověděla, že dodavatele podle zákona nesdělují - otřesný přístup. Neodpovědí, jaký servis reklamaci zamítl - zřejmě žádnou síť nemají -
cokolada
- nic
- Nikdo tam,prosím Vás nenakupujte,jsou to lháři a podvodníci
při reklamaci si mužete tyden dopisovat s rekl. oddělením a stejně Vám ji zamítnou
- nic
- Nikdo tam,prosím Vás nenakupujte,jsou to lháři a podvodníci
miroslav
- ne,levne elektro
koupil jsem kuchyn.robot,sleva byla 300 za poskozenou krabici,prisel me robot PPL ROBOT BYL ZABALENEJ JAKO KDYZ KOUPITE SALAM U VETNAMCE VE VECERCE,POUZE PAPIR A ZADNEJ POLISTERIN,PRI OHLEDANI BYLO ROZBITE VIKO NA HLAVNI MISU A ROBOT BYL POSKRABANE,,HNED JSEM DELAL REKLAMACI A POSLAL FOTKY,VIKO POSLOU ALE NA POSKRABANI VUBEC NEREAGUJI,TED JSEM ZJISTIL ZE TECE MIXER.TAKZE ZADNE LEVNE ELEKTRO,FAKT JE LEVNE,,,ALE Z MOJI PENEZENKY,
- ne,levne elektro