lidl-shop.cz
lidl-shop.cz

Celkové hodnocení

38% 21x

2.1 Komfort nakupování

1.7 Zákaznický servis

2 Včasné dodání

21 uživatelských recenzí

Uživatelské recenze lidl-shop.cz

Martin187

08.07.2021
Celkové hodnocení
66%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
60%

Známý mě doporučil tento e-shop k vyzkoušení. Nu, říkal jsem si, proč ne. Nepoužil jsem tentokrát, jak je mým zvykem, jejich webovou prezentaci pro seznámení s jejich nabídkou. Použil jsem možnost výběru pomocí akčního letáku Lidlu na webu https://www.mujletak.cz . Tady jsem si v klidu prolistoval všechny nabídky zboží. A poté jsem si vybral žádané zboží. Možnost prolistovat takto akční leták vítám, bez hromadění letáků v papírové podobě.

Václav

21.03.2021
  • Krásná zkušenost s nákupem na Lidl shop ...... 4.12.2020 jsem přes shop koupil Parkside kombinované aku kladivo. Vše dorazilo, ale po třetím použití s minimální zátěží se stalo nefunkční. Po měsíci od nákuopu jsem přistoupil k reklamaci. Zboží jsem odeslal se všemi doklady a v originál balení do německého servisu přes službu DHL. Tím začal příběh nekonečné reklamace. Komunikace se servisním střediskem špatná, výrobek na výměnu nemají, nabídli vrácení peněz, ale mají velký problém z bankovním převodem kupní částky. Do dnešního dne nemám tedy zboží a ani peníze na účtu. Reklamace trvá již cca 70 dnů a není možné se s nikým domluvit. Servis nevystavil ani dobropis na vratku financí a tak si mé dotazy přehazují z hotline centra Lidl na německý servis a tam opět cesta komunikace končí ..... Poučení pro příště? Nekupovat nářadí a elektroniku přes shop, ale přímo na prodejně! Jedině tak vyřídíte reklamaci bez problému. Zboží nakoupené přes shop na prodejně nevyreklamujete a tak se budete bavit konverzací mezi německým servisem a horkou linkou Lidl. Další nákup? Nikdy více .....
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

Nenakupovat el. nářadí přes lidl shop!

  • Krásná zkušenost s nákupem na Lidl shop ...... 4.12.2020 jsem přes shop koupil Parkside kombinované aku kladivo. Vše dorazilo, ale po třetím použití s minimální zátěží se stalo nefunkční. Po měsíci od nákuopu jsem přistoupil k reklamaci. Zboží jsem odeslal se všemi doklady a v originál balení do německého servisu přes službu DHL. Tím začal příběh nekonečné reklamace. Komunikace se servisním střediskem špatná, výrobek na výměnu nemají, nabídli vrácení peněz, ale mají velký problém z bankovním převodem kupní částky. Do dnešního dne nemám tedy zboží a ani peníze na účtu. Reklamace trvá již cca 70 dnů a není možné se s nikým domluvit. Servis nevystavil ani dobropis na vratku financí a tak si mé dotazy přehazují z hotline centra Lidl na německý servis a tam opět cesta komunikace končí ..... Poučení pro příště? Nekupovat nářadí a elektroniku přes shop, ale přímo na prodejně! Jedině tak vyřídíte reklamaci bez problému. Zboží nakoupené přes shop na prodejně nevyreklamujete a tak se budete bavit konverzací mezi německým servisem a horkou linkou Lidl. Další nákup? Nikdy více .....

Kateřina

08.12.2020
  • Jsem velmi zklamana. 14 dni cekam na objednane zbozi a nic. Zadna zprava o stavu objednavky,tak teda volam. Pani mi oznamila,at si to zbozi objednam znovu,ze kdyz uz cekam 14 dni,ze mi to zbozi neprijde. A to ten zakaznik ma čmuchat nekde sam? Od LIDLU zadna informace...zbozi nemame,nebude doruceno...Chtela jsem to do Vanoc,proto jsem objednavala 24.11,ale teda nevim na ktere Vanoce bych se tohoto zbozi dockala.Zbozi si objednam znovu,ale uz ne z LIDL shopu.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

Jedno velke zklamani.Mam stejne zkusenosti jak pani Sarka viz.vyse.

  • Jsem velmi zklamana. 14 dni cekam na objednane zbozi a nic. Zadna zprava o stavu objednavky,tak teda volam. Pani mi oznamila,at si to zbozi objednam znovu,ze kdyz uz cekam 14 dni,ze mi to zbozi neprijde. A to ten zakaznik ma čmuchat nekde sam? Od LIDLU zadna informace...zbozi nemame,nebude doruceno...Chtela jsem to do Vanoc,proto jsem objednavala 24.11,ale teda nevim na ktere Vanoce bych se tohoto zbozi dockala.Zbozi si objednam znovu,ale uz ne z LIDL shopu.

24.11.2020
  • nic
  • velmi nízká kvalita prům. výrobků - je to fakt ta nejlevnější čína, e-shop dodává velmi pozdě
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

postupné, nenápadné zdražování všeho, zatímco jiní třeba i zlevní. ovoce a zelenina se prodává i ve stavu, kdy ji ostatní hodí na kompost

  • nic
  • velmi nízká kvalita prům. výrobků - je to fakt ta nejlevnější čína, e-shop dodává velmi pozdě

Rozárka

11.11.2020
  • Kvalitní zboží Cena
  • Často velikost, co chci není k dispozici Zásilky bývají rozděleny na více balíku
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
80%

Dříve jsem v e-shopu ráda nakupovala, nyní však od něj odstupuji. Když najdu to, co se mi líbí nebo co bych chtěla, tak to bývá nedostupné. Když si něco objednám, přijde to ve více balíčkách v různé dny nebo od různých společností.

  • Kvalitní zboží Cena
  • Často velikost, co chci není k dispozici Zásilky bývají rozděleny na více balíku

Eva

27.10.2020
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Vrácení zboží - žádná komunikace ze strany Lidl ( 3 e-maily a telefonáty ) - při vrácení zboží jsou peníze v nedohlednu - plané sliby že je pošlou do 7 dní Nikdy více a snad se peněz dočkáme

Ester

20.08.2020
  • Cena Pěkný sortiment zboží
  • Storno objednávky
Celkové hodnocení
66.6%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
80%

Potřebovala jsem stornovat objednávku v den, kdy jsem objednávku udělala. Platba proběhla online kartou. Jelikož ale u eshopu nelze udělat storno objednávku. Psala jsem i okamžitě email. Tak zboží budou posílat. Takže čekám kdy objednávku přijmou, pošlou, pak budu čekat na PPL, zboží si taky určitou dobu u sebe nechají, pak následně pošlou. Takže na své peníze budu čekat dlouho! Nechápu proč storno objednávky nelze!

  • Cena Pěkný sortiment zboží
  • Storno objednávky

Romana

10.08.2020
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Objednala jsem si perinu. Mesic utekl a stale me neprisla. Kdyz jsem psala email. Tak napsali 2 krat stejnou vetu pokazde ze balik je pripraven k expedici. Po mesici je teprve pripraven k expedici? Odkud to melo prijit z Ciny? No nic. AA dalsi email od nich me dostal. Napsali ze zbozi se vratilo. Tak to uz jsem penila. Pisi ze to snad ne? Na balik cekam jak dlouho a ted tohle. Pry balik byl pripraven a pak nejaky chytrolin to oznacil jako vracene zbozi. At si udelaji poradek v tom koho zamestnavaji. Zbozi jeste jse musela objednat znovu nez by to udelali oni. Vi co jsem si objednala. Pry obchodník roku. Klamava reklama. Opravdu

honza

03.08.2020
  • nic
  • Naprostá tragédie eshop. Chtěli jsme koupit dvě (!) zahradní sekačky - ani jedna nemá v popisu uvedenu důležitou informaci,a to,zda sekačky mají pojezd.Partnerka si dovolila zeptat se na zákaznickém centru,zda pojezd mají a navrhla,že by toto info mělo být už v popise zboží-odepsali jí,ať si informaci zjistí SAMA někde u výrobce. Z Lidla už nikdy nic a varuji další kupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Naprostá tragédie eshop. Chtěli jsme koupit dvě (!) zahradní sekačky - ani jedna nemá v popisu uvedenu důležitou informaci,a to,zda sekačky mají pojezd.Partnerka si dovolila zeptat se na zákaznickém centru,zda pojezd mají a navrhla,že by toto info mělo být už v popise zboží-odepsali jí,ať si informaci zjistí SAMA někde u výrobce. Z Lidla už nikdy nic a varuji další kupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • nic
  • Naprostá tragédie eshop. Chtěli jsme koupit dvě (!) zahradní sekačky - ani jedna nemá v popisu uvedenu důležitou informaci,a to,zda sekačky mají pojezd.Partnerka si dovolila zeptat se na zákaznickém centru,zda pojezd mají a navrhla,že by toto info mělo být už v popise zboží-odepsali jí,ať si informaci zjistí SAMA někde u výrobce. Z Lidla už nikdy nic a varuji další kupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Šárka P.

17.06.2020
  • *pestrá nabídka *dobré ceny
  • *doprava *informace o dostupnosti zboží na eshopu jsou zmatečné
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
20%

V eshopu Lidlu jsem nakupovala již víckrát a snad v polovině případů se mi nelíbila dlouhá doba doručení. Avizované doručení do 3 dnů, to se povedlo snad jen 2x. Kdyby člověk dostal alespoň nějakou informaci, ale neozvou se, vůbec ze strany eshopu nevidím snahu o komunikaci.Nejvíc mi vadí, že uvedou odeslání zásilky, PPL potvrdí příjem, ale ve skutečnosti zásilka ještě někde pár dnů leží na jejich logistickém skladu.Taktéž na eshopu se mi již 2x stalo, že uvedené zboží bylo skladem, po vložení do košíku se objevila hláška "zboží v košíku není rezervováno, nečekejte s objednávkou" a v podstatě ihned po potvrzení dalšího kroku v košíku se mi produkt vykřížkoval, že je vyprodáno. Následně se u produktu objevilo, již brzy skladem - chcete být informováni o naskladnění? Jednou jsem to potvrdila, je půl roku poté a nic. Zboží z nabídky jen tak tiše zmizelo, eshop už je nenabízí.NO nevím, co si o tom mám myslet.

  • *pestrá nabídka *dobré ceny
  • *doprava *informace o dostupnosti zboží na eshopu jsou zmatečné